Formula 1 VPN-Suomi

Yleinen

1. Asiakkuuden hoitosuunnitelma

02.03.2015, jonnarothberg

1. Asiakkuuden hoitosuunnitelma:

Työskentelen Vierumäen myyntiorganisaatiossa tuotesuunnittelijana. Toimenkuvani koostuu liikunta- ja työhyvinvointipalvelujen sisällön tuottamisesta, uusien liikuntatuotteiden- ja pakettien suunnittelusta, liikuntatapahtumien ja lukijamatkojen organisoimisesta sekä myös myynti- ja verkostoitumistyöstä.

Valitsen tässä asiakkuudekseni yhden tärkeimmistä: Sisäiset asiakkuudet. Omassa työssäni olen säännöllisesti yhteistyössä palvelutuotantoomme ja yhteistyössä suunittelemme ja kehittelemme tuotteitamme. Liikuntakursseissa toimintamme ohjaa vuosikello, jonka rakentaminen kuuluu omalle vastuualueelleni.

Vapaa-ajan kurssien vuosikello 2015  – Sisäisenä asiakkuutena palvelutuotanto:

Kevät 2014:

– toteutuneiden ja peruttujen liikuntakurssien raportointi
– asiakaspalautteiden pohjalta tehdyt ja toivotut muutokset
– liikunta-alan tredit ( mikä laskussa, mikä nousussa? )

Kesäkuu 2014:

– tuote- ja vuosikellosuunnittelupäivä yhdessä palvelutuotannon kanssa
– vuoden 2015 tuotteet koneella / varausjärjestelmässämme 30.6. mennessä > sovittuna hinnoittelu, resurssivaraukset sekä mahdolliset lisähankinnat

Heinäkuu – Elokuu 2014:

– suunnittelupäivä yhdessä palvelutuotannon ja markkinoinnin kanssa > tavoitteena tarkistaa sovittujen tuotteiden näkyvyys verkossa, valita oikeat kuvat ja määrittää mahdolliset ennakkovaarajan tarjoukset

Loppuvuosi 2014:

– muiden osastojen vuosikellojen valmistuminen > huomiot ja mahdolliset yhteiset toimenpiteet. Esimerkkinä Naisten Päivä tapahtuma maaliskuussa 2015. Mitä lisäarvoa voisimme tuottaa asiakkaillemme? Millä keinoin saisimme asiakkaita enemmän majoittumaan ( Toimintasuunnitelman tavoitteissa majoitusmyynnin kasvu ).
> Iltaohjelmaksi ravintolaan HUNKS tanssishow
> Naisten Päivän passilla sisäänpääsy myös iltaohjelmaan
> Majoitustarjous
> Lisätietoja Naisten Päivän tapahtumasta : http://www.vierumaki.fi/lomailijat-ja-liikkujat/liikuntatapahtumat/naistenpaivan-hyva-olo-tapahtuma-14-3/

Tammikuu-helmikuu 2015:

– puolivuotis-tilannekatsaus: Mitä hyvää, mitä huonoa? Miten olemme onnistuneet vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin?
– uusien tuotteiden lisääminen vuosikelloon / uudet yhteistyökumppanit > kumppanietujen esittely ja myynnin ohjeistus kevään tapahtumiin

Toukokuu 2015:

– vuoden 2016 vuosikellon suunnittelu alkaa yhdessä palvelutuotannon kanssa. Uudet tuotteet ja vuosikello valmiina 30.6.0215 mennessä.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *